شرکت تبلیغات دیجیتال تپسل که روز جعمه ۱۷ فروردین ماه فیلتر شده بود، بامداد روز شنبه رفع فیلتر شد.

مدیران شرکت تبلیغات دیجیتال تپسل روز گذشته اعلام کردند که در ساعات پایانی روز جمعه، متوجه فیلتر شدن API شرکت خود شده‌اند.
اگرچه در ساعات نخستین علت فیلترینگ این شرکت تبلیغاتی مشخص نبود، اما پیگیری‌ها نشان داد دلیل فیلترینگ، محتوای یکی از ناشرین حوزه اپ بوده است.
مدیران تپسل اعلام کردند که با پیگیری از مراجع ذی‌صلاح متوجه شدند که یکی از ناشران حوزه اپ، محتوای غیرقانونی منتشر کرده است، اپلیکیشنی که تبلیغات تپسل هم در این رسانه نمایش داده می‌شده است. این مساله سبب فیلترینگ چند ساعته شرکت تبلیغات دیجیتال تپسل شده. اما خوشبختانه این فیلترینگ مدت زمان زیادی فعال نبود و به زودی برطرف شد.
روز گذشته شرکت تبلیغات دیجیتال تپسل در خبری اعلام کرد که از ۱۷ فرودین ماه همکاران ما متوجه اختلال در ترافیک شدند، ابتدا زیرساخت‌ها و سرورهای تپسل را مورد بررسی قرار دادند تا اطمینان حاصل کنیم که مشکل از سمت زیرساخت‌های تپسل نیست و در نهایت مطمئن شدیم این مشکل مشخصا به دلیل فیلترینگ رخ داده است.
تپسل روزانه ۱.۵ میلیارد ایمپرشن تبلیغاتی در پلتفرم‌های ناشرین نمایش می‌دهد و به باور ما چنین برخوردهای نه تنها اجحاف به تپسل محسوب می‌شود، بلکه ضایع کننده حق ۷۰ هزار تبلیغ‌دهنده و ۱۴۳ هزار ناشری است به تپسل به عنوان یک کسب‌وکار ۱۰ ساله اعتماد کرده‌اند.

اشتراک گذاری :