تبلیغات درون اپلیکیشنی

تپسل اولین و بزرگترین شبکه ناشران تبلیغات درون اپلیکیشنی در ایران را در اختیار دارد. شما می‌توانید تبلیغات خود را در انواع مختلف بر روی ده‌ها هزار اپلیکیشن به کاربران نمایش دهید.

تبلیغات درون اپلیکیشنی، نوعی از تبلیغات است که در اپلیکیشن‌های موبایلی نمایش داده می‌شود. این نوع تبلیغات شامل بنرها، ویدیوها و تصاویری است که در طول استفاده کاربر از اپلیکیشن، به او نمایش داده می‌شود.

تبلیغات درون اپلیکیشنی یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات آنلاین است و به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا پیام خود را به مخاطبان هدف خود در زمان مناسب و در مکان مناسب برسانند.

تبلیغات درون اپلیکیشنی

چرا تبلیغات درون اپلیکیشنی با تپسل

بازدید از تبلیغ

بیش از 1/5 میلیارد نمایش در روز

بیش از 500 میلیارد نمایش در سال 

همکاری با بیش از 140 هزار اپلیکیشن و وبسایت 

همکاری با بزرگترین رسانه‌ها

تبلیغات درون اپلیکیشنی

بیش از ۷۲ میلیون کاربر فعال ماهانه

همکاری با بیش از 70 هزار برند

تبلیغات درون اپلیکیشنی تپسل

مزایای تبلیغات درون اپلیکیشنی در تپسل

مخاطب هدف: تبلیغات درون اپلیکیشنی، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا پیام خود را به مخاطبان هدف خود در زمان مناسب و در مکان مناسب برسانند.

قابلیت اندازه‌گیری: تبلیغات درون اپلیکیشنی، قابل اندازه‌گیری هستند و کسب‌وکارها می‌توانند میزان بازدید، کلیک و نرخ تبدیل تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنند.

هزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه: تبلیغات درون اپلیکیشنی، نسبت به تبلیغات سنتی، مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند.

روش شروع کمپین تبلیغات درون اپلیکیشنی

  • ثبت‌نام در پنل تپسل
  • ورود به پنل تپسل‌اپ
  • انتخاب قالب تبلیغات (CPI، CPC یا CPCV)
  • انتخاب شبکه نمایش‌دهندگان تپسل یا کافه‌بازار
  • وارد کردن اطلاعات کمپین
  • شروع کمپین تبلیغات درون اپلیکیشنی
ساخت کمین درون اپلیکیشنی

1,500,000,000 نمایش در روز

انواع تبلیغات درون اپلیکیشنی در تپسل

تبلیغات بنری: این نوع تبلیغات، ساده‌ترین و رایج‌ترین نوع تبلیغات درون اپلیکیشنی است. تبلیغات بنری معمولاً در بالای صفحه، پایین صفحه یا در کنار محتوای اپلیکیشن نمایش داده می‌شود.

تبلیغات ویدیویی: تبلیغات ویدیویی، نوعی از تبلیغات درون اپلیکیشنی است که شامل یک ویدیو کوتاه است. تبلیغات ویدیویی معمولاً برای معرفی محصولات یا خدمات جدید، یا برای افزایش آگاهی از برند استفاده می‌شود.

تبلیغات interstitial: تبلیغات interstitial، نوعی از تبلیغات درون اپلیکیشنی است که تمام صفحه اپلیکیشن را پر می‌کند. این نوع تبلیغات معمولاً برای ارائه پیشنهادات ویژه یا برای هدایت کاربر به یک صفحه خاص استفاده می‌شود.

تبلیغات Native: تبلیغات Native، نوعی از تبلیغات درون اپلیکیشنی است که شبیه به محتوای اپلیکیشن است. این نوع تبلیغات معمولاً برای افزایش تعامل کاربر با تبلیغات استفاده می‌شود.

در تمامی انواع تبلیغات درون اپلیکیشنی که در بالا ذکر شد، تپسل با در اختیار داشتن بهترین جایگاه‌های تبلیغاتی در اپلیکیشن‌های مطرح کشور، تبلیغات شما را در معرض دید حداکثر تعداد مخاطبین هدف با هزینه مقرون به صرفه، قرار می‌دهد. کارشناسان ما در تمام مراحل برنامه‌ریزی، اجرا و گزراش‌دهی کمپین در کنار شما خواهند بود.