مزیت‌های تپسل نسبت به سرویس‌های مشابه چیست؟

تپسل یک پلتفرم تبلیغات آنلاین است که از طریق آن، کمپین‌ها و محتواهای تبلیغاتی ده‌ها تبلیغ‌دهنده بر روی صدها ناشر یا وبسایت نمایش داده می‌شود. برای اطلاع بیشتر و راهنمایی در مورد خدمات ارائه شده توسط تپسل می‌توانید با پشتیبانی 91090986-021 تماس بگیرید.

مصادیق تقلب در تپسل چیست؟

تشویق کاربر یا جایزه دادن به وی در ازای کلیک یا نصب و روش‌های نامرسوم در نمایش تبلیغات مانند ارسال پوش نوتیفیکیشن، نمایش تبلیغ خارج از محیط اپلیکیشن و یا استفاده از سیمولاتور با کاربران غیر واقعی.

نحوه پرداخت وجه ناشرین چگونه است؟

برای اطلاعات کامل‌تر این لینک را مطالعه بفرمایید

هر کاربر چند بار می‌تواند در طول یک روز تبلیغ مشاهده کند؟

محدودیتی در نمایش تبلیغات به کاربر وجود نداشته و در تعریف تبلیغ‌گاه می‌توانید تنظیم کنید ولی نمایش بیش از اندازه تبلیغات به یک کاربر موجب کاهش eCPM می‌شود که درآمد ناشر را کاهش خواهد داد. همچنین ممکن است منجر به آسیب زدن به تجربه کاربری رسانه شود.

تبلیغات کلیکی چیست؟

تبلیغات کلیکی یا CPC نوعی از تبلیغات آنلاین است که در آن شما به ازای هر کلیک، هزینه پرداخت می‌کنید. فرض کنید تبلیغ شما 10000 نمایش و 10 کلیک دارد، شما تنها هزینه 10 کلیک را می‌پردازید نه نمایش را! در واقع تنها برای افرادی که به تبلیغ شما توجه کرده و بر روی آن کلیک کرده‌اند هزینه پرداخت می‌کنید.

انواع تبلیغات کلیکی در تپسل کدام است؟

تپسل، دو نوع تبلیغ کلیکی دارد: بنری و همسان.

تبلیغ بنری چیست؟

تبلیغات بنری یا Display Banner، به نوعی از تبلیغات گفته می‌شود که از عکس‌های متحرک (GIF) در آن استفاده می‌شود. این محتواها عموما در سایدبار، هدر یا فوتر سایت هستند و سایز بزرگتری نسبت به تبلیغات همسان دارند، از این رو برای کمپین‌هایی که هدف آنها افزایش آگاهی از برند هست، مناسب‌ترند.

محتوای همسان چیست؟

محتوایی است که برای نمایش در یک کمپین همسان در پنل تپسل ایجاد می‌کنید. هر محتوای همسان یک عنوان، تصویر و لینک صفحه فرود دارد و فقط به یک کمپین اختصاص می‌یابد.

کمترین میزان بودجه برای شروع تبلیغات چند تومان است؟

حداقل اعتبار برای شروع کمپین 5 میلیون تومان و حداقل بودجه روزانه 500 هزار تومان است.

چه عواملی بر روی میزان نمایش تبلیغات اثر دارد؟

نمایش تبلیغات بر روی وبسایت‌های نمایش دهنده، به دو عامل بستگی دارد:
۱- قیمت کلیک
۲- جذابیت محتوا یا نرخ کلیک (CTR)
برای اینکه تبلیغ شما بودجه روزانه تعیین شده را مصرف کرده و از طرفی در بهترین سایت‌های نمایش‌دهنده، انتشار پیدا کند و بازدهی مناسب داشته باشد، لازم است تا حاصل ضرب این دو عامل را بالا ببرید.
به عنوان مثال فرض کنید قیمت کلیک را 300 تومان و بودجه روزانه را 1 میلیون تومان تعیین کرده‌اید. با این حال کمپین شما تنها 250 هزار تومان از بودجه روزانه را مصرف می‌کند. این موضوع به این معناست که شما به میزان کافی در مزایده، برنده نشده و کمپین‌های دیگری نمایش را به خود اختصاص داده‌اند. برای حل این مشکل، یا قیمت کلیک را به تنهایی زیاد کنید، یا جذابیت (CTR) محتواهای خود را ارتقا دهید و یا به نحوی این دو عامل را تغییر دهید که حاصل ضرب این دو عامل در هم بزرگ‌تر شود.

CTR چیست؟

CTR یا همان نرخ کلیک (Click through Rate) ، حاصل تقسیم تعداد کلیک به نمایش است و نشان می‌دهد، محتوای شما چقدر برای مخاطبان جذابیت دارد. برای تولید محتوای جذاب تر پیشنهاد می‌کنیم نکات مهم در نوشتن عنوان‌های تبلیغاتی و نکات مهم در انتخاب تصویر تبلیغات همسان از بلاگ (در کالج) تپسل را مطالعه کنید.

بودجه روزانه و قیمت هر کلیک برای کمپین چیست؟

قیمت هر کلیک، مقدار هزینه‌ای است که برای هر کلیک پرداخت می‌کنید. این مبلغ توسط شما تعیین می‌شود؛ هرچه این مبلغ بیشتر باشد تبلیغ شما بیشتر و در سایت‌های با کیفیت‌تری نمایش داده می‌شود. بودجه روزانه، حداکثر مبلغی است که شما برای یک کمپین تعریف می‌کنید تا در یک روز مصرف شود. در قسمت ویرایش هر کمپین می‌توانید قیمت کلیک و بودجه روزانه آن کمپین را تغییر دهید.

چگونه در پنل تپسل یک محتوای جدید ایجاد کنم؟

با مراجعه به قسمت مدیریت محتوا می‌توانید کمپین مورد نظر خود را انتخاب کرده و محتوای جدیدی ایجاد کنید.

چگونه می‌توانم یک محتوا را ویرایش یا حذف کنم؟

با مراجعه به قسمت مدیریت محتوا می‌توانید هر محتوا را ویرایش یا حذف کنید.

آیا می‌توانم یک محتوا را به دو کمپین اختصاص دهم؟

هر محتوایی که ایجاد می‌شود فقط به یک کمپین اختصاص می‌یابد تا بتوانید آمار دقیق و عملکرد آن را مشاهده کنید. اگر می‌خواهید همان محتوا را به کمپین دیگری اختصاص دهید در قسمت مدیریت محتوا از محتوای مورد نظر کپی بگیرید و محتوای جدید را به کمپین دیگری اختصاص دهید.

چگونه می‌توانم نمایش یک محتوا را غیرفعال کنم؟

با مراجعه به قسمت مدیریت محتوا و خاموش کردن دکمه وضعیت محتوا ‌می‌توانید نمایش آن را در کمپین غیرفعال کنید. محتوای غیرفعال به صورت موقت در کمپین‌ شما نمایش داده نمی‌شود تا زمانی که مجدد آن را فعال نمایید.

RSS چیست؟

فید RSS مجموعه از محتواهاست که به صورت خودکار و روزانه ایجاد می‌شوند و نیاز به ایجاد محتوای دستی را برای کمپین برطرف می‌کند.

اگر جواب سوال خود را نیافتید؛ با ما تماس بگیرید