اگرچه تا پیش از این خرید دوره‌های کالج تپسل تک‌دوره‌ بود اما در سال جدید کاربران می‌تواند با خرید اشتراک ماهانه، سه ماهه و یا شش ماهه به کلیه دوره‌های این کالج دسترسی داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی تپسل، این خبری است که سردبیر کالج تپسل اعلام کرد و در توضیح آن گفت: از این پس کاربران کالج می‌توانند به جای خرید هر دوره به صورت جداگانه، با پرداخت حق اشتراک مدت‌دار به تمامی دوره‌های کالج تپسل دسترسی داشته باشند.
الهام زیبایی درباره تغییرات جدید کالج تپسل گفت: همه ما این تجربه را داریم که دوره‌ای را خریداری کرده‌ایم و با اطمینان خاطر از داشتن آن، دیگر به سراغ آن نرفته‌ایم. دلیل اصلی این تغییرات همین بود که با توجه به محدودیت زمان، کاربران بیشتر به دیدن دوره‌ها تشویق شوند و دیدن آنها را به بعد موکول نکنند. اما مهم‌ترین مزیت مدل جدید این است که کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر به دوره‌های بیشتری از کالج دسترسی داشته باشند. چون هزینه تهیه اشتراک نسبت به خرید دوره‌ها به صورت تک‌دوره، کمتر است.
البته این تنها تغییری نیست که در سال جدید در کالج تپسل اعمال خواهد شد. به گفته مدیران تپسل، از این پس قرار است با هدف بالاتر رفتن کیفیت، دوره‌ها به صورت ویدیویی ضبط شده و در اختیار کاربران قرار بگیرند. همچنین برای رفع اشکال و پرسش و پاسخ در مورد دوره‌ها، چند جلسه با مدرس دوره برگزار خواهد شد. علاوه‌بر این، امکان رفع اشکال، همواره در گروه تلگرامی پشتیبانی وجود خواهد داشت.
اگرچه تا پیش از این خرید دوره‌های کالج تپسل تک‌دوره‌ بود اما در سال جدید کاربران می‌تواند با خرید اشتراک ماهانه، سه ماهه و یا شش ماهه به کلیه دوره‌های این کالج دسترسی داشته باشند.

ارائه سرویس ارزیابی رزومه و مشاوره

علاوه‌ بر ارائه حق اشتراک مدت‌دار، کالج تپسل از دو سرویس جدید دیگر هم رونمایی کرد؛ «ارزیابی رزومه و مشاوره شغلی» و «منتورینگ تخصصی».
زیبایی در رابطه با سایر سرویس‌ جدید کالج تپسل گفت: «از زمانی که فعالیت آموزشی‌مان در کالج را شروع کردیم، بسیاری از کاربران سوالات زیر را مطرح کرده‌اند؛
۱-آموزش دیجیتال مارکتینگ را از کجا شروع کنیم؟
۲- چگونه پس از اتمام دوره برای ورود به بازار کار یا پیشرفت شغلی آماده شویم ؟
به همین دلیل ما در تغییرات جدید خود سرویس منتورینگ و ارزیابی رزومه را برای ارائه مشاوره به کاربران ارائه کردیم. کاربران می‌توانند با استفاده از این سرویس، در رابطه با ارزیابی رزومه و منتورینگ مسیر پیشرفت شغلی خود در حوزه مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ از متخصصان منتخب مشاوره بگیرند.»
به گزارش روابط عمومی تپسل، کالج تپسل فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ در حوزه ارائه محتواهای آموزشی جامع در حوزه مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ آغاز کرده اما در تابستان سال گذشته با هدف ارتقای سطح دانش در حوزه مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ و دسترس‌پذیر کردن آموزش باکیفیت برای فعالان و علاقمندان این حوزه، برگزاری دوره‌های آموزشی را آغاز کرد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری :