با تپسل پلاس
دلاری پول دربیار !

تپسل پلاس چیه؟

در تپسل در تمام مدتی که با شما همراه بودیم، همواره تلاشمون رو کردیم که با ارائه نوآوری‌ها و راهکارهای جدید فضای بهتری رو برای توسعه‌دهنده‌های ایرانی ایجاد کنیم. تپسل پلاس جدیدترین و هوشمندترین SDK تپسل هست که قراره درآمد شما رو به طرز قابل توجهی افزایش بده و شما رو به یک درآمد دلاری پایدار برسونه.

در تپسل پلاس شما در کنار تپسل به چندین شبکه‌ی تبلیغاتی (ad-network) خارجی مثل Admob و ... هم متصل هستید. تپسل پلاس در هر لحظه بهترین شبکه تبلیغاتی از لحاظ درآمد رو برای اپلیکیشن شما انتخاب کرده و تبلیغات اون رو در فضای تبلیغاتی شما نمایش می‌ده.

تپسل پلاس در کنار افزایش درآمد و کسب درآمد دلاری، درصد وجود تبلیغ (fill-rate) و تنوع تبلیغاتی رو هم برای اپلیکیشن شما بهتر می‌کنه و در نهایت تجربه‌ی کاربری بهتری رو برای کاربران اپلیکیشن‌تون رقم می‌زنه. مدیریت همه این مسائل برای شما هیچ زحمتی نداره و الگوریتم‌های تپسل خودشون این کار رو برای شما انجام میدن.

چه‌طور می‌تونم از تپسل پلاس استفاده کنم؟

کافیه یک ایمیل با عنوان "تپسل پلاس" به آدرس publishers@tapsell.ir بزنید و اسم خودتون، شماره تماس‌تون و لیست اپلیکیشن‌هایی که می‌خواید براشون تپسل پلاس رو فعال کنید، همراه با لینک کافه‌بازار یا گوگل پلی‌شون رو برای ما بفرستید. داخل ایمیل حتما به نمونه کار‌های موفق قبلی خودتون اشاره کنید. ما اپلیکیشن‌هاتون رو بررسی می‌کنیم و در صورت تایید از سمت ما می‌تونید پیاده‌سازی SDK رو انجام بدید. بعد از پیاده‌سازی کامل SDK و تست کردن می‌تونید اپلیکیشن رو آپدیت بدید و درآمدزایی دلاری خودتون رو شروع کنید. ما در تمام این مسیر همراه شما هستیم و هر سوالی که داشتید، می‌تونید با بخش ناشرین تپسل در تماس باشید.
اولویت با اپلیکیشن‌هایی است که بالای ۲۰ هزار نصب دارند و توسط کارشناسان ما تایید می‌شوند ولی اگر اپلیکیشن با کیفیتی دارید که شرایط بالا رو نداره می‌تونید با ما تماس بگیرید یا ایمیل بزنید که درباره‌ش صحبت کنیم.
اگر این شرایط رو ندارید، پیشنهاد ما استفاده از SDK تپسل است. بعد از رشد اپلیکیشن می تونید برای استفاده از تپسل پلاس درخواست بدید.

در تپسل پلاس بهتره از چه نوع تبلیغاتی استفاده کنم؟

شما در تپسل پلاس از تمامی فرمت‌‌های تبلیغاتی تپسل شامل انواع ویدئوها و بنرها می‌تونید استفاده کنید و ازشون کسب درآمد کنید. ولی پیشنهاد تپسل به شما استفاده از تبلیغات بنری بینابینی، بنری استاندارد، بنری همسان و ویدیوی جایزه‌ای در تپسل پلاس است. تجربه‌ی ما نشون می‌ده که این چهار نوع فرمت تبلیغاتی درآمد دلاری بهتری را ایجاد می‌کنند و شما با استفاده از این چهار فرمت، می‌تونید درآمد دلاری قابل توجهی رو داشته باشید.

  • تبلیغات بنری همسان

    Native Banner Ad

    در تبلیغات همسان موبایلی با ارائه‌ تبلیغات بنری به صورت هماهنگ با اپلیکیشن، یکپارچگی، هویت بصری و تجربه‌ی کاربری حفظ می‌شود و در عین حال، ناشران تپسل کسب درآمد جدیدی از تبلیغات همسان خواهند داشت.

  • تبلیغات بنری بینابینی

    Interstitial Banner Ad

    در تبلیغات بنری بینابینی، مطابق مدل پیاده‌سازی توسعه دهندگان، در زمان مشخص یک بنر تمام صفحه به کاربر نمایش داده می‌شود و کاربر در صورت عدم علاقه به تماشا می‌تواند پس از گذشت چند ثانیه، از تماشای بنر انصراف دهد.

  • تبلیغات بنری استاندارد

    Standard Banner Ad

    تبلیغات بنری استاندارد، از ساده‌ترین نوع تبلیغات آنلاین می باشد. در این نوع از تبلیغات، همواره بنر تبلیغاتی در قسمتی از صفحه اپلیکیشن نمایش داده می‌شود.

  • تبلیغات ویدئویی جایزه ای

    Rewarded Video Ad

    در تبلیغات ویدئویی جایزه ای، کاربران، خود تماشای تبلیغات را انتخاب می‌کنند و به‌ازای تماشای مقدار معینی از تبلیغات به کاربران پاداش اختصاص داده می‌شود. تبلیغات ویدئویی جایزه ای از متداول ترین نوع تبلیغات موبایلی می باشد و ناشران (به خصوص ناشران بازی موبایل) میتوانند درآمد پایداری را از این نوع تبلیغات کسب کنند.

تبلیغات بنری استاندارد، از ساده‌ترین نوع تبلیغات آنلاین می باشد. در این نوع از تبلیغات، همواره بنر تبلیغاتی در قسمتی از صفحه اپلیکیشن نمایش داده می‌شود. توسعه دهندگان می توانند کسب درآمد از تبلیغات بنری را با تپسل تجربه کنند.

چه کسانی از تپسل پلاس استفاده کرده اند؟

در طول مدتی که از شروع تپسل پلاس می‌گذره اپلیکیشن‌های زیادی از این SDK استفاده کردند و بسته به کیفیت پیاده‌سازی تبلیغاتشون درآمد خودشون رو حتی تا چند برابر افزایش دادن. حالا به پشتوانه تجربه‌ای که از این تعداد اپلیکیشن به دست آوردیم، دوست داریم که تعداد بیشتری از توسعه‌دهنده‌های ایرانی از این فرصت استفاده کنند و درآمد خودشون رو افزایش بدن.

سوالات متداول

از درآمد دلاری ایجاد شده ۷۰ درصد سهم توسعه‌دهنده است و مالیات و دیگر هزینه ها از ۳۰ درصد باقیمانده پرداخت می‌شه.

فعلا اولویت با اپلیکیشن‌هایی است که بالای ۲۰هزار نصب فعال دارند و توسط کارشناسان تپسل تایید می‌شوند. اما اگر این تعداد نصب ندارید و اپلیکیشن با کیفیتی دارید با ما در تماس باشید تا در رابطه با راه‌حل های درآمدزایی صحبت کنیم.

خیر، شما باید از همان App Id و Zone Id تپسل خود استفاده کنید.

درآمد دلاری شما هرشب ساعت ۲۴ با قیمت روز دلار محاسبه و وارد پنل شما در تپسل می‌شه. این میزان با درآمد شما از خود تپسل جمع زده میشه و به شما نمایش داده میشه. شما این درآمد رو هر ماه به روال معمول تپسل می‌تونید دریافت کنید. اطلاعات بیشتر رو از اینجا مطالعه کنید.

طبیعی‌ست که هر شرکت تبلیغاتی قوانینی برای ناشرین خود دارد، در تپسل پلاس شما علاوه بر قوانین تپسل باید قوانین سایر شبکه‌های تبلیغاتی که با تپسل کار می‌کنند را نیز رعایت کنید. شرط استفاده از تپسل پلاس رعایت قوانین تپسل و دیگر شبکه های تبلیغاتی همکار تپسل می‌باشد.

برای نمایش تبلیغات و شروع درآمدزایی نیازی به انتشار برنامه در گوگل پلی نیست اما شرط پشتیبانی از اپلیکیشن‌ها و درآمد پایدار دلاری انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی است چرا که AdMob و سایر شبکه های تبلیغاتی سرویس پشتیبانی از اپلیکیشن را در صورت انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی ارائه می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی حتما قوانین آن را چک کنید.

دریافت SDK تپسل پلاس

در صورتی که هنوز در تپسل ثبت نام نکردید از لینک زیر اقدام نمایید

ثبت نام

نیاز به مشاوره دارید؟

۰۲۱ ۸۸۲۰۶۸۹۳

(داخلی ۴۲۱ و ۴۲۲)

ارسال پیام تماس با ما ×