چگونه برای اپلیکیشن خود نصب بگیریم؟ یادگیری «اپلیکیشن مارکتینگ» از امروز در کالج

مشاهده جلسه اول

سرویس‌ها

تپسل اولین ارائه‌دهنده کمپین‌های تبلیغاتی جامع و هوشمند دیجیتالی

تبلیغات ویدئویی جایزه‌ای Rewarded Video Ad

در این دسته از تبلیغات کاربران خود تماشای تبلیغات را انتخاب می‌کنند و در برابر تماشای تبلیغات به آن‌ها پاداش اختصاص داده می‌شود. در صورتی به کاربر پاداش داده می‌شود که کاربر تا انتهای ویدئو را مشاهده کند و اگر وسط ویدئوی تبلیغاتی خارج شد دیگر هیچ پاداشی به او تعلق نمی‌گیرد و این عدم تعلق پاداش با ارسال پیامی به او منتقل می‌شود. بنابراین احتمال بازگشت کاربر برای مشاهده کامل ویدئو زیاد است و این امر باعث می‌شود که ecpm زیاد شود.

تبلیغات بنری بینابینی Interstitial Web View Ad

این تبلیغات هنگام استفاده کاربر از اپلیکیشن به نمایش درمی‌آیند. در این دسته از تبلیغات، مطابق مدل پیاده‌سازی ناشران، در زمان مشخصی بنر برای کاربر پخش می‌شود که کاربر در صورت عدم علاقه به تماشا می‌تواند پس از گذشت ۵ ثانیه از تماشای بنر انصراف دهد. از آن‌جایی که این تبلیغات براساس تصمیم ناشر – و نه تصمیم کاربران- آغاز می‌گردد، نرخ درگیری تبلیغاتی کاربران (Adoption Rate) آن‌ها بالاست اما مشکل اصلی در آن‌ها پایین بودن تاثیرگذاری بنر است که با پیاده‌سازی صحیح و خلاق قابل رفع است.

تبلیغات ویدئویی بینابینی Interstitial Video Ad

ویدئو یکی از جذاب‌ترین روش‌ها برای جذب مخاطب است و در صورتی که در موقعیت مناسبی به مخاطبان عرضه شود، می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. ویدئوهای بینابینی برای تبلیغ‌دهندگان این امکان را فراهم می‌کند تا در لحظاتی که کاربران اپلیکیشن‌ها بیشترین توجه را دارند، تبلیغات ویدئویی آن‌ها با بیشترین میزان اثرگذاری پخش شود.

تبلیغات پیش‌نمایشی Pre-roll Ad

این تبلیغات برای اپلیکیشن‌هایی که بخشی از آن‌ها مربوط به نمایش محتوای ویدئویی به کابران است، مفید هستند. مخصوصا اگر میانگین مدت زمان ویدئوهای ارائه شده در اپلیکیشن کمتر از دو دقیقه باشد، تبلیغات پیش‌نمایشی بهترین انتخاب هستند. در این تبلیغات، ویدئویی بسیار کوتاه در ابتدای ویدئوی اصلی به کاربر نمایش داده می‌شود و سپس ویدئوی اصلی آغاز می‌شود و در نهایت به ازای هر نمایش ویدئوی تبلیغاتی، درآمدی برای ناشر لحاظ خواهد شد.

تبلیغات بنری هم‌نما Native Banner Ad

هدف اصلی تبلیغات بنری هم‌نما این است که با ارائه‌ی تبلیغات بنری به صورت هماهنگ با اپلیکیشن، یکپارچگی و هویت بصری و تجربه‌ی کاربری را حفظ کنند و در عین حال، جریان درآمدی جدیدی برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها فراهم کنند. در واقع حسن این تبلیغات برای تبلیغ‌دهندگان جلب توجه کاربر و برای ناشرین، درآمدزایی توام با عدم تخریب تجربه کاربری است.

تبلیغات ویدئویی هم‌نما Native Video Ad

بسیاری از کاربران تمایلی برای مشاهده ویدئوهای تبلیغاتی در حین استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف ندارند. تبلیغات ویدئویی هم‌نما با ارایه ویدئوهای تبلیغاتی در قالبی متناسب با اپلیکیشن‌های نمایش‌دهنده باعث جلب توجه مخاطب با استفاده از ویدئوهای تبلیغاتی بدون آسیب به تجربه کاربری می‌شوند.

رشد کسب‌وکار خود را آغاز کنید رفتن به پنل