یادگیری از صفر تا صد بازاریابی محتوا در کالج تپسل

مشاهده جلسه اول

هر کاربر چند بار می‌تواند در طول یک روز تبلیغ مشاهده کند؟

۶ اسفند ۱۳۹۶

هر کاربر چند بار می‌تواند در طول یک روز تبلیغ مشاهده کند؟

محدودیتی در نمایش تبلیغات به کاربر وجود نداشته و در تعریف تبلیغ‌گاه می‌توانید تنظیم کنید ولی نمایش بیش از اندازه تبلیغات به یک کاربر موجب کاهش eCPM می‌شود که درآمد ناشر را کاهش خواهد داد. همچنین ممکن است منجر به آسیب زدن به تجربه کاربری رسانه شود.

    همین حالا شروع کن!

    اگر تبلیغ‌دهنده و یا صاحب رسانه هستید، به تپسل بپیوندید. تپسل با استفاده از سیستم هوشمند خود و اطلاعات جامعی که از کاربران آنلاین ایرانی دارد، مخاطبانتان را شناسایی می‌کند و تبلیغات هدفمند را به گونه‌ای جذاب به آن‌ها نمایش می‌دهد.