تبلیغات در تپسل
تپسل شبکه هوشمند تبلیغات دیجیتال است و به صاحبان کسبوکارها کمک میکند تا انواع تبلیغات خود، از بنری گرفته تا ویدیویی را درون اپلیکیشنها و سایتهای پرمخاطب نمایش دهند.
از سوی دیگر ما به توسعهدهندگان ایرانی کمک میکنیم تا از طریق نمایش تبلیغات درون اپلیکیشن و وبسایتهای خود، به درآمد قابل توجهی دست یابند.
در سال گذشته تعداد کل ناشران تپسل به عددی بالای ۱۴۰ هزار وبسایت و اپلیکیشن رسید و بیشتر از ۷۰ هزار برند برای اجرای تبلیغات خود به ما اعتماد کردند.
آمار تبلیغات تپسل
۷۳ میلیارد حجم تبلیغ
۳۸ میلیون کلیک برای یک مشتری
۱.۵ میلیون نصب برای یک اپلیکیشن
نسبت تبلیغدهندگان تپسل به کل صنعت
درصدهای این نمودار لزوما به این معنا نیست که تعداد کسبوکارهای فعال هر صنعت در تبلیغات دیجیتال از لحاظ عددی به دیگر صنایع برتری دارد؛ به عنوان مثال با وجود اینکه ۹۱ درصد از استودیوهای بازی سازی برای تبلیغات دیجیتال تپسل را انتخاب کردهاند، باز هم از نظر عددی نسبت به ۳ درصد از فروشگاههای اینترنتی، تعداد پایینتری دارند. بزرگی کل صنعت فروشگاههای اینترنتی،
نوع رفتار کاربران در فضای آنلاین، ویژگیهای محصولات و بستر ارائه آنها و سطح آگاهی دست اندرکاران هر صنعت نسبت به ظرفیتها و قابلیتهای تبلیغات دیجیتال، از جمله متغیرهایی هستند که بر حضور صنایع مختلف در فضای آنلاین تاثیرگذار هستند.
سهم نمایش تپسل بر اساس تنوع رسانهها
رویکرد ما در تپسل برای انتخاب رسانههایی که در اختیار تبلیغدهندگان خود قرار میدهیم، محبوبیت و کیفیت آنها است. ما محبوبیت یک رسانه را با توجه به میزان ترافیک و کیفیت آن را بر اساس تعامل و میزان تبدیل کاربران آن رسانه اندازه گیری میکنیم. از این رو میتوان گفت آماری که در این نمودار دیده میشود فارغ از آمار کمی، به محبوبیت و کیفیت نوع رسانهها نیز اشاره دارد؛ به طور مثال با توجه به نمودار، ۹۵ درصد ظرفیت نمایش تبلیغات دیجیتال رسانههای ورزشی ایران در سال ۱۴۰۱ در اختیار تپسل بوده است.
1,500,000,000 نمایش در روز
استفاده از خدمات تپسل
به جمع برترین برندهایی که از سرویس هوشمند تپسل استفاده میکنند، بپیوندید تا به فضای تبلیغاتی پرمخاطبترین و برترین رسانههای آنلاین ایرانی و خارجی دسترسی پیدا کنید و برند خود را از طریق تبلیغات بنری و ویدیویی موبایل به طور هدفمند به طیف وسیعی از کاربران فضای دیجیتال معرفی کنید.