تعاریف

در این دسته از تبلیغات کاربران خود تماشای تبلیغات را انتخاب می‌کنند و در برابر تماشای تبلیغات به آن‌ها پاداش اختصاص داده می‌شود. در صورتی به کاربر پاداش داده می‌شود که کاربر تا انتهای ویدیو را مشاهده کند و اگر وسط ویدیوی تبلیغاتی خارج شد دیگر هیچ پاداشی به او تعلق نمی‌گیرد و این عدم تعلق پاداش با ارسال پیامی به او منتقل می‌شود. بنابراین احتمال بازگشت کاربر برای مشاهده کامل ویدیو زیاد است و این امر باعث می‌شود که ecpm زیاد شود…..

قواعد و ضوابط کلی تپسل

یک- ثبت‌نام در پنل سایت، به معنی پذیرش همه‌ی قوانین و ضوابط تپسل است. دو- تپسل به‌عنوان یک سایت ایرانی از قوانین جمهوری اسلامی ایران تبعیت می‌کند و تمامی قوانین مربوط به جرائم رایانه‌ای و تجارت الکترونیک در آن لازم‌الاجراست. سه- مالکیت ثبت‌نام شما در پنل سایت تپسل متعلق به خود شما است و مجاز به در اختیار گذاشتن آن با افراد و سازمان‌های دیگر نیستید. چهار- تپسل می‌تواند در هر زمان اقدام به تغییر قوانین کند و شروط و قوانین تغییریافته از طریق همین صفحه اعلام می‌گردد اما تغییر قوانین مالی، حساب‌های قبلی را تغییر نخواهد داد. پنج- اطلاعات مالی و غیرمالی ناشر، تبلیغ‌دهنده و کاربر محرمانه است و تپسل ضمانت می‌کند اصول رازداری و حرفه‌ای را در مورد این اطلاعات رعایت کرده و در هیچ صورتی به‌جز حکم دادگاه، آن‌ها را در اختیار هیچ فرد و سازمانی قرار ندهد. شش- تپسل می‌تواند با توجه به سیاست‌های خود نسبت به قطع موقت یا دائم سرویس‌های خود اقدام کند. هفت- عدم اعتبار جزئی هریک از مفاد این صفحه و یا مغایرت اجرایی آن‌ها با قوانین یا به‌موجب حکم نهادهای ذی‌ربط، به معنای بی‌اعتباری سایر شروط و تعهدات نیست. هشت- عدم اعمال هریک از مفاد این صفحه به معنی عدم وجود حق اعمال و اجرای آن در آینده نخواهد بود. نه- هرگونه اختلاف راجع به تفسیر، نقض و اجرای مفاد این صفحه، در صورت عدم حل مسالمت‌آمیز توسط قاضی مرضی‌الطرفین، از طریق نهادهای قضائی ذی‌ربط پیگیری شده و رأی مصادره برای هر دو طرف لازم‌الاجراست.

شرایط استفاده از تپسل برای ناشران:

یک- نمایش تبلیغ‌ها روی برنامه‌ی ناشر زمانی ممکن می‌شود که روی برنامه‌ی خود تغییرات لازم را مطابق بخش راهنما اعمال کرده باشد. دو- درصورتی‌که ناشر به هر صورتی در تعداد نمایش ویدئو یا بخش‌های دیگر تقلب کند و حقوق کاربر و یا تبلیغ‌دهنده را پایمال نماید، تپسل می‌تواند برای همیشه حساب ناشر خاطی را ببندد. در این صورت تمام موجودی وی به نفع تپسل مصادره خواهد شد. سه- تسویه‌حساب در پایان روز بیستم هرماه انجام می‌شود و درآمدها حداکثر تا پنج روز کاری پس‌ازآن به‌حساب ناشر واریز خواهد شد. تسویه‌حساب تنها برای ناشرانی صورت می‌گیرد که در پایان روز 19اُم هرماه شماره‌حساب شبا را در پنل سایت تپسل وارد کرده باشند. مسئولیت وارد نمودن شبای ناصحیح بر عهده ناشر است. هم‌چنین اعتبارهای کمتر از پنجاه هزار تومان نیز در آخر هرسال تسویه می‌شوند. چهار- به علت ضوابط قانونی شرکت‌های رسمی، ناشرین موظفند برای دریافت درآمد خود، فاکتور موجود در پنل تپسل را در انتهای 20م هر ماه در دو نسخه پرینت کرده و برای تپسل ارسال نمایند: اگر ثبت نام به‌عنوان فرد حقیقی بوده قسمت فروشنده با امضا و اثرانگشت صاحب حساب، و اگر ثبت نام به عنوان فرد حقیقی بوده قسمت فروشنده با مهر شرکت و امضا برای تپسل ارسال شود. پنج- تپسل در قبال محصولات، خدمات و محتواهای موجود در برنامه‌های ناشران هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد و همکاری با برنامه‌ها برای نمایش تبلیغات به معنی تأیید آن‌ها نیست. شش- تمامی حقوق مربوط به یک تبلیغ، متعلق به تبلیغ‌دهنده است و تپسل و ناشر جز در حدود مفاد شرایط و قوانین این صفحه، حقی نسبت به آن ندارند.

شرایط استفاده از تپسل برای تبلیغ دهندگان

یک- برای نمایش تبلیغ‌ها لازم است حقوق برنامه متعلق به صاحب اثر باشد. دو- تمامی تبلیغات قبل از نمایش به کاربران باید توسط تپسل بررسی شوند و تپسل در رد یا قبول تبلیغ مختار است. سه- تبلیغاتی که دارای شرایط زیر باشند، قابل‌نمایش نیستند: با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و قوانین تپسل در تناقض باشند. الف) محتوای غلط و گمراه‌کننده داشته باشند و باعث فریب کاربر شوند. ب) حاوی تصاویر ترسناک یا دل‌خراش باشند. پ) ظاهر بی‌کیفیت و آزاردهنده داشته باشند. ت) لینک انتهایی آن‌ها نامعتبر یا غیررسمی (متعلق به وب‌سایت شخصی و …) باشد. ث) ممکن است موارد غیرمجاز دیگری نیز وجود داشته باشند که در بالا ذکر نشده‌اند. چهار- تپسل مجاز است در صورت دریافت هرگونه اخطار از مراجع قضائی و نهادهای ذی‌ربط نسبت به یک تبلیغ خاص، نمایش تبلیغ را غیرفعال و یا لغو نماید و مسئولیت هرگونه خسارت ناشی از آن به عهده‌ی تبلیغ‌دهنده خواهد بود. پنج- تپسل در قبال محصولات، خدمات و محتواهای موجود در مقاصد تبلیغات تبلیغ‌دهندگان هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد و نمایش تبلیغات به معنی تأیید محتوای آن‌ها نیست. شش- تبلیغ‌دهنده می‌پذیرد که تپسل بنا بر سیاست‌های خود، می‌تواند هر وقت اراده کرد، قیمت‌ها را مطابق تعرفه‌هایش تغییر دهد. هفت- تبلیغ‌دهنده می‌تواند بنا به خواست خود آگهی را موقتاً غیرفعال نماید و در مورد زمان نمایش تبلیغ محدودیتی برای وی وجود نخواهد داشت. هشت- پس از واریز اعتبار به‌حساب، چنانچه تپسل به هر دلیلی از ارائه‌ی خدمات منصرف شود، مبلغ واریزی به‌طور کامل مسترد خواهد شد. نه- چنانچه قبل از شروع تبلیغات، تبلیغ‌دهنده خواهان استرداد مبلغ شارژ اعتبار حسابش باشد، می‌تواند مبلغ را به‌طور کامل دریافت نماید. تسویه‌حساب‌ها در پایان روز بیستم هرماه انجام می‌شود و مبالغ حداکثر تا پنج روز کاری پس‌ازآن به‌حساب تبلیغ‌دهنده واریز خواهد شد. تسویه‌حساب تنها برای تبلیغ دهندگانی صورت می‌گیرد که درخواست استرداد وجه را از طریق info@tapsell.ir به تپسل اعلام و در پایان روز 19 اُم هرماه شماره‌حساب شبا را در پنل سایت تپسل وارد کرده باشند. مسئولیت وارد نمودن شبای ناصحیح بر عهده تبلیغ‌دهنده مذکور است. ده- درصورتی‌که وقتی تبلیغ در حالت فعال قرار دارد تبلیغ‌کننده خواهان استرداد وجه باشد باید ابتدا تبلیغ را لغو کرده و مطابق آنچه در بند 9 آمده است عمل نماید. بدیهی است مبلغ تبلیغ‌شده از بودجه‌ی اولیه‌ی تبلیغ‌دهنده کسر و باقی مبلغ مطابق دستورالعمل بند 9 به‌حساب وی واریز خواهد شد.

محرمانگی

تپسل برای حفظ حریم شخصی تبلیغ‌دهندگان، ناشران و کاربران تضمین می‌کند هیچ‌گونه اطلاعاتی را اعم از مالی و غیرمالی بدون حکم قضائی در اختیار هیچ فرد و سازمانی قرار ندهد. اطلاعاتی که در هنگام ثبت‌نام در پنل از ناشران و تبلیغ‌دهندگان دریافت می‌شود و علل دریافت و موارد استفاده از آن‌ها برای تپسل به شرح زیر هستند: نام و نام خانوادگی: می‌تواند متعلق به یک فرد حقیقی یا حقوقی باشد. برای نمایش اطلاعات مربوط به شما در پنل از آن استفاده می‌شود و کاربری دیگری نخواهد داشت. ایمیل: برای یکتایی هر فرد در وب‌سایت، تائید ثبت‌نام در سایت تپسل و ارسال اطلاعات بعدی و راه ارتباطی از آن استفاده خواهد شد. ایمیل در اختیار هیچ شرکت و سازمان دیگری قرار نخواهد گرفت. شماره تماس: برای تسهیل و تسریع ارتباط در موارد فوری. آی‌پی: برای پیش‌گیری از تخلفات رایج در وب‌سایت‌ها و حفظ امنیت پنل تپسل، برای زمان محدودی آی‌پی برخی بازدیدکننده‌ها را بررسی می‌کنیم و بعدازاین مدت‌زمان، آی‌پی درجایی ذخیره و ارائه نخواهد شد. اطلاعاتی که از کاربران (برای تحقق تبلیغات هدفمند) در هنگام انجام تبلیغات دریافت می‌شود به شرح زیر هستند، با این توضیح که این اطلاعات نمی‌توانند برای یک کاربر خاص و به‌طور شخصی بررسی شوند و درجایی ذخیره نخواهند شد: نام شرکت ارائه‌دهنده‌ی خدمات سیم‌کارت (ایرانسل، همراه اول و یا رایتل) نوع وضعیت اتصال دستگاه به اینترنت (اینترنت اپراتورهای تلفن همراه یا بی‌سیم یا وای‌فای یا …) نوع سیستم‌عامل موقعیت جغرافیایی با دقت حدود چهارصد مترمربع نام شرکت تولیدکننده‌ی تلفن همراه و نوع و کد آن زبان تلفن همراه رزولوشن و چگالی صفحه

رشد کسب و کار خود را آغاز کنید رفتن به پنل