در تپسل همواره در تلاشیم با ارائه نوآوریها و راهکارهای جدید، امکان درآمدزایی بیشتر را برای توسعه دهنده های ایرانی فراهم کنیم. SDK جدید تپسل در کنار نمایش تبلیغات داخلی قابلیت اتصال به شبکهی تبلیغاتی (Ad-Network) خارجی مثل Admob و ... را دارد. با هر بار درخواست برای نمایش تبلیغات، بهترین شبکه تبلیغاتی از لحاظ درآمد برای جایگاه تبلیغاتی شما انتخاب و نمایش داده میشه.
با پیاده سازی نسخه جدید تپسل درصد وجود تبلیغ (Fill-Rate) و تنوع تبلیغاتی برای اپلیکیشن شما بیشتر و تجربهی کاربری بهتر میشه. مدیریت شبکه های تبلیغاتی برای شما هیچ زحمتی نداره و SDK تپسل این کار رو به صورت خودکار انجام میده.
همه اپلیکیشن هایی که قصد درآمدزایی از تبلیغات داخلی و خارجی دارن میتونن ازش استفاده کنن. شرایط استفاده هم خیلی ساده است. کافیه برای فعال سازی شبکه های خارجی اپلیکیشن شما بالای 5 هزار تا نصب داشته باشه و امتیاز اپ در یکی از فروشگاه های کافه بازار یا گوگل پلی بالای 3 باشه.
پیشنهاد میکنیم برای داشتن درآمد دلاری پایدار، از فرمت های مختلف تبلیغاتی شامل انواع ویدئوها و بنرها استفاده کنید. تجربه ثابت کرده، استفاده از ویدیوی جایزهای در کنار تبلیغات بنری بینابینی، بنری استاندارد و بنری همسان میتونه درآمد دلاری قابل توجهی رو برای ناشرین ایجاد کنه.
در تبلیغات همسان موبایلی با ارائه تبلیغات بنری به صورت هماهنگ با اپلیکیشن، یکپارچگی، هویت بصری و تجربهی کاربری حفظ میشود و در عین حال، ناشران تپسل کسب درآمد جدیدی از تبلیغات همسان خواهند داشت.
در تبلیغات بنری بینابینی، مطابق مدل پیادهسازی توسعه دهندگان، در زمان مشخص یک بنر تمام صفحه به کاربر نمایش داده میشود و کاربر در صورت عدم علاقه به تماشا میتواند پس از گذشت چند ثانیه، از تماشای بنر انصراف دهد.
تبلیغات بنری استاندارد، از سادهترین نوع تبلیغات آنلاین می باشد. در این نوع از تبلیغات، همواره بنر تبلیغاتی در قسمتی از صفحه اپلیکیشن نمایش داده میشود.
در تبلیغات ویدئویی جایزه ای، کاربران، خود تماشای تبلیغات را انتخاب میکنند و بهازای تماشای مقدار معینی از تبلیغات به کاربران پاداش اختصاص داده میشود. تبلیغات ویدئویی جایزه ای از متداول ترین نوع تبلیغات موبایلی می باشد و ناشران (به خصوص ناشران بازی موبایل) میتوانند درآمد پایداری را از این نوع تبلیغات کسب کنند.
تبلیغات بنری استاندارد، از سادهترین نوع تبلیغات آنلاین می باشد. در این نوع از تبلیغات، همواره بنر تبلیغاتی در قسمتی از صفحه اپلیکیشن نمایش داده میشود. توسعه دهندگان می توانند کسب درآمد از تبلیغات بنری را با تپسل تجربه کنند.
در طول مدتی که امکان ایجاد درآمد دلاری در تپسل فراهم شده، اپلیکیشنهای زیادی از SDK جدید تپسل استفاده کردند و بسته به کیفیت پیادهسازی تبلیغاتشون درآمد خودشون رو حتی تا چند برابر افزایش دادن. حالا به پشتوانه تجربهای که از این تعداد اپلیکیشن به دست آوردیم، آماده ارائه این سرویس به تعداد بیشتری از توسعهدهندههای ایرانی هستیم.
کافیه یک ایمیل با عنوان "فعالسازی شبکه های خارجی" به آدرس [email protected] بزنید و لینک کافهبازار یا گوگل پلی اپلیکیشن های خودتون رو برای ما بفرستید.
از درآمد دلاری ایجاد شده 70 درصد سهم توسعهدهنده است و مالیات و دیگر هزینه ها از30 درصد باقیمانده پرداخت میشه.
خیر، شما باید از همان App Id و Zone Id تپسل خود استفاده کنید.
درآمد دلاری شما هر شب ساعت ۲۴ با قیمت روز دلار محاسبه و وارد پنل شما در تپسل میشه. این میزان با درآمد تپسل جمع زده میشه و نمایش داده میشه. شما این درآمد رو هر ماه به روال معمول تپسل میتونید دریافت کنید.
برای نمایش تبلیغات و شروع درآمدزایی از ادموب نیاز به انتشار برنامه در گوگل پلی و یا یکی از استورهای مورد تایید گوگل ادموب است. برای اطلاعات بیشتر می تونید مقاله شرط جدید ادموب برای اپلیکیشنها رو مطالعه کنید.
در صورتی که هنوز در تپسل ثبت نام نکردید از لینک زیر اقدام نمایید
ثبت نام