
تبلیغات نصب اپلیکیشن چیست؟
در تبلیغات نصب اپلیکیشنهای موبایل یا نصب تضمینی اپلیکیشن، به ازای هر نصب پرداخت هزینه صورت میگیرد و به همین دلیل است که میتوانید از اثربخش بودن سرمایهای که صرف تبلیغات کردهاید، اطمینان حاصل کنید. تبلیغات نصب اپلیکیشن در فضاهای مختلف دیجیتال انجام میشود، اما اگر قصد افزایش تعداد نصب و تعداد کاربران را دارید، از تبلیغات نصبی درون-اپلیکیشن یا درون برنامهای (in-app) استفاده کنید. اپلیکیشنهای موبایل، بهترین فضا برای نمایش تبلیغات نصبی است؛ زیرا مخاطبان شما کسانی هستند که رابطه خوبی با اپلیکیشنها دارند.
مزایای استفاده از تپسل برای افزایش نصب اپلیکیشنهای موبایل
تبلیغات هوشمند و اثرگذار
هدفمندسازی کمپینهای تبلیغات و دسترسی به مخاطبان هدف
بهرهگیری از سیستم مزایده آنی (RTB)
مدیریت دائمی کمپینهای تبلیغاتی و بهینهسازی آنها
جلوگیری از تقلب و مبارزه با آن
ارائه دادهها و آمارهای شفاف کمپینها

تبلیغات CPI در تپسل
تپسل، یک شبکه هوشمند تبلیغات موبایلی است که با استفاده از هوش مصنوعی، میتواند کمپینهای تبلیغاتی شما را هدفمندسازی کند و کاربران هدف شما را جذب کند. تبلیغات CPI، محبوبترین و حرفهایترین نوع تبلیغات دیجیتال در تپسل محسوب میشود. تپسل میتواند مخاطبین مورد نظر شما را شناسایی و جذب کند و به این ترتیب، نصب با کیفیت و در مقیاس بالا برای شما بدست آورد.
تعرفه تبلیغات CPI در تپسل چگونه است؟
تبلیغدهندگان باید به ازای هر نصب، مبلغی را بپردازند. این هزینه در سیستمهای مزایدهای مقدار ثابتی ندارد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما هزینه نهایی هر نصب پس از بررسی اپلیکیشن توسط کارشناسان تپسل مشخص میشود.
حوزه فعالیت اپلیکیشن موبایل
هرچه حوزه و صنعتی که اپلیکیشن در آن فعالیت میکند، کوچکتر باشد و مخاطبان کمتری داشته باشد، جذب کاربر سختتر است و در نتیجه، ممکن است هزینه هر نصب بیشتر باشد
وجود رقبای بیشتر
هرچه اپلیکیشن دارای رقبای قویتری باشد، جذب مخاطب دشوارتر و در نتیجه، هزینه نصب بیشتر خواهد شد
تعداد درخواست نصب در بازه زمانی مشخص
در صورتی که شما قصد افزایش تعداد نصب اپلیکیشن را در مدت زمان کوتاهی داشته باشید، جذب کاربر سختتر و در نتیجه، هزینه بیشتری نیاز خواهد داشت.
تعداد نصب فعلی اپلیکیشن
هرچه تعداد نصبهای اپلیکیشن بیشتر باشد، تعداد مخاطبان کمتری وجود دارند که اپلیکیشن را نصب کنند و در نتیجه، افزایش نصب سختتر و هزینه هر نصب بیشتر میشود.
تارگتینگ موقعیت جغرافیایی
در صورتی که تبلیغدهنده خواستار نمایش تبلیغ در شهرهای مشخص باشد، از لحاظ فنی سختتر و در نتیجه، هزینه نصب بیشتر خواهد شد.
نمایش تبلیغ در اپلیکیشنهای مشخص
درصورتی که تبلیغدهنده خواستار نمایش تبلیغات در اپلیکیشنهای خاصی باشد، هزینه هر نصب ممکن است بیشتر باشد.

مفهوم سیستم مزایدهای در تبلیغات اینترنتی
به بیان ساده، در سیستم مزایدهای، جایگاههای نمایش تبلیغات بین تبلیغدهندگان و ناشرین خرید و فروش میشود و سیستم مزایدهای در واقع، یک فرایند خودکار برای تسهیل خرید و فروش با حفظ منافع هر دو گروه است. شبکه تبلیغات تپسل، مانند یک سامانه تبادل تبلیغات عمل میکند.
تبلیغدهندگان از طریق پلتفرم سمت تبلیغدهنده Demand Side Platform و ناشران از طریق پلتفرم سمت ناشران Supply Side Platform به این سامانه متصل میشوند. سمت DSP تصمیم میگیرد که کدام تبلیغ را بر حسب اطلاعات وارد شده از سمت تبلیغدهنده (حداکثر قیمت پیشنهادی، هدف و محتوای تبلیغاتی) انتخاب کند و بخش SSP نیز بر اساس حداقل قیمت هر جایگاه تبلیغاتی، که ناشران آنها تعیین میکنند، تصمیم میگیرد که تبلیغ انتخاب شده از سمت DSP به کدام جایگاه فروخته شود و تبلیغاتی که قیمت پیشنهادیشان از حداقل قیمتی که ناشر یک جایگاه تبلیغاتی برای آن تعیین کرده است، کمتر باشد؛ نمایش داده نمیشوند.
به طور کلی، هزینه هر نصب یا همان bid، به دو عامل بودجه تبلیغدهنده و کیفیت اپلیکیشن بستگی دارد. طبیعتاً هرچه میزان بودجه بیشتری توسط تبلیغدهنده ارائه شود، تبلیغ در اولویت بالاتر و در جایگاههای بهتری قرار میگیرد؛ اما همه چیز به بودجه بستگی ندارد. در صورتی که کیفیت اپلیکیشن A خوب باشد؛ یعنی نرخ نمایش کامل ویدئو (CPCV)، نرخ کلیک (CTR) و نرخ نصب (IR) بالایی داشته باشد اما بودجه کمتری هم نسبت به اپلیکیشن B داشته باشد، ممکن است در الویت بالاتری قرار گیرد.
همین حالا تبلیغات موبایلی رو شروع کن!
برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از تعرفه دقیقتر، با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا به پنل تپسل وارد شوید